Ką Naud moterų turėtų žinoti apie krūties vėžio

American Cancer Society tikisi, kad 230,480 naujų invaziniai krūties vėžio atvejų bus diagnozuota paskolos 2011 m., 57,650 naujų atvejų mis (krūties vėžio neinvaziniai forma), ir kad apie 39,520 moterų miršta nuo krūties vėžio. Tai yra per daug! Ką Naud moterų žinoti apie prevencijos?

Ten buvo daug visuomenės informavimo apie Vitaminas D pavėluotai. Dabar tyrimai parodė, kad vitamino Potezny D taip pat gali padėti apsaugoti mus visus Baby Naud moteris nuo krūties vėžio.

Raginu kiekviena moteris reguliariai tikrinti savo Vitaminas D lygį ir išlaikyti optimalų diapazone. Pagrįstas pasenusios reikalavimais šis svarbus vitaminui, kurie buvo neseniai išaugo, “normalus” yra ne tas pats, kaip optimaliai. Daugelis iš mūsų buvo pasakyta, mūsų gydytojas metus, kad mūsų Vitaminas D lygiai yra normalus
Atėjo laikas gauti juos patikrinti prieš naujesni “optimalaus” standartus.

Šiandien dauguma docs dabar rekomenduoti, papildant 2000 nepripažindamas, Vitaminas D3 per dieną, taip pat gauti daug iš dietos, jūs galite. Aš žinau, tai sunku reklaminis spausdinimas gauti visus jums reikia iš maisto. Riebiųjų žuvų patiko lašišos, silkės, Šamas ir oto yra gerai šaltinių, bet jeigu jums nepatinka žuvis gali būti sunku rasti aukšto lygio šis svarbus vitamino kituose maisto produktuose.

Yra dar vienas paprastas būdas optimizuoti mūsų vitamino d įsitikinkite, kad jūs gaunate daug reguliariai, seifas, saulės poveikio. Manyti, tai ar ne, saulė yra iš tikrųjų geriausias šaltinis vitamino d Saulės UVB spindulių padėti mūsų įstaigos gamyba Vitaminas D riebalų sluoksnis pagal odos. Mūsų pačių įstaiga gali pateikti visi Vitaminas D, mes turime nuolat saulės poveikio. Mes turėtų išleisti apie penkiolika minučių rodyti kai kurių odos prieš mes ant mūsų nuo saulės; atskleidė odos yra gerai mums, kol mes nereikia įrašyti.

Taip pat įrodymų, kad Vitaminas K ne tik padeda suaktyvinti baltymų, kurie yra susiję su kaulais mase, kuri yra geros naujienos visiems mums Baby Naud moterų, formavimas, tačiau pastarojo meto tyrimai rodo, kad ji taip pat turi vėžio poveikį; Vitaminas k buvo naudojamas keletą įvairių plakatai rūšių vėžį, įskaitant krūties vėžio gydymo. Vitaminas k galite gauti Šveicarijos mangoldams, kopūstas, petražolės ir špinatai, brokoliai ir žiedinių kopūstų, briuselinių kopūstų, kepenų, sojos pupelių aliejaus ir kviečių sėlenų. Daug daugiau pasirinkimų čia ne Vitaminas d, tačiau papildo taip pat yra, jei norite.

Dietand vykdyti yra labai svarbus, siekiant užkirsti kelią krūties vėžio. Tyrimas paskelbtas į “leidinyje, klinikinės onkologijos” sustiprina ankstesnes išvadas, kad krūties vėžio moterų labai sumažinti jų riziką paskola pasikartojimo, valgyti sveiką, augalinės mitybą, turtingas vaisių ir daržovių, ir naudojasi reguliariai. Šiame tyrime, atliko mokslo Kalifornijos universitete, San Diego, sekami, mitybos ir naudotis įpročius beveik 1500 moterų, kurie buvo diagnozuotas ankstyvame etape krϋties vλώys. Mokslininkai nustatė, kad mirties norma moterims, kurie sunaudotos aukšto pluošto mityba daug vaisių ir daržovių, ir praktykował geras naudotis įpročius, buvo 44 % mažesnė už normą, moterims, kurie vykdo mažai ir valgė keletą augalų maisto produktus. Beveik pusė rizikos, wow!

Taip, kaip mano gerbiami ol’gram naudojami pasakyti: “imtis savo vities, valgyti savo veggies ir gauti daug šviežio oro!”

Geriausias sveikatos,

Kathi

Notice: This work is licensed under a BY-NC-SA. Permalink: Ką Naud moterų turėtų žinoti apie krūties vėžio

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>